måndag 3 oktober 2011

2011-10-03

Det har varit mycke nu så jag har inte hunnit med att skriva på ett tag. Jag har varit med husse i skogen var enda eftermiddag och kväll och byggt jakt torn. Det är skoj att vara med husse och att få träffa hanses jaktkompisar dom bjussar alltid på något gott. Husse kan vara lite irriterande ibland jag fick ett rökt grisöra av honom och det ville jag spara så jag gömde det under en gran.  Vad tror ni husse gör då, jo han hämtar grisörat så jag får gömma det på ett nytt ställe.
Idag var vi ute en liten sväng och plockade svamp. Det är alltid spännande att gå på nya ställen för det finns så många nya dofter att nosa på. Husse fick bära mig på vissa ställen för det var för mycke ris sa han. Jag hade allt kunnat gå själv men husse är lite daltig ibland.
Haré bra
Acke

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar