torsdag 20 oktober 2011

2011-10-20

Hej det var ett tag sedan. Det har inte hänt så mycke på sista tiden för husse har varit på älgjakt. Det är vad han påstår iallafall. Kommer han hem med någon älg då ? Inte husse inte, men lillhusse Mattias han har varit och jagat älg han. Han kom hem med en älgtjur han en udda fyrataggare. De du husse. Annars blir det mest lite promenader med matte och Razz. De sista dagarna har husse också följt med och då har vi tränat på inkallning. Husse tycker att jag har blivit jätte bra på de nu så han skryter för matte om hur duktig jag är. Matte säger också att jag kan bra och hjälper husse med hur han ska göra så att jag tycker det ska vara roligt. När vi är ute och går så springer Razz lös, han springer så fort att jag inte har en chans att hinna med honom. Matte har tränat Razz att komma när hon visslar i sin visselpipa, det ska vi också träna på säger husse. Jag kan redan det men det har jag inte berättat för husse än.
Nu är det dax för mat så Haré bra / Acke

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar