tisdag 4 oktober 2011

2011-10-04

Idag var jag med husse i stan, miljöträning kallar husse det för. I stan var det många människor som verkade ha väldigt bråttom och ingen som ville prata med mig. Husse var in i en affär och hämtade en ryggsäck som han beställt. Tjejerna som jobbade i affären ville gärna prata med mig, för dom tyckte jag va så söt. Sedan gick vi till husses frisör och hälsade på. Han jagar han också och har en Beagle som jakthund och honom hälsade jag på. Han ville ha mig också sa han till husse för han tyckte jag var riktigt fin. Husse berättade var han hämtat mig och från vilken kennel. Elias frisören alltså undrade om min mamma och pappa var meriterade och när husse berättade att mamma hette Mynta sa han att han läst om henne och pappa Ares kände han igen namnet på. Så man kan väl säga att man är en kändisvalp eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar