tisdag 20 september 2011

2011-09-20

Idag har jag varit ute med husse två gånger på promenad. Den första vändan vi gick så sprang jag före husse så han fick vissla på mej, och då vände jag med en gång. När jag kom till husse var han så glad och jag fick godis och klappar på huvudet. När vi var ute den andra gången träffade jag husses granne och hon är från Frankrike så jag pratade franska och engelska med henne. Hon va jätte snäll och kramade om mej och sa att jag va så söt. När vi var på väg hem började det att regna så vi fick små springa jag och husse. När vi kom hem fick husse bråttom jag hade pratat för länge med Stefanie och husse skulle till sitt jobb. Det va inte roligt att husse åkte men jag hade bra sällskap av Razz och Iris. Vi fick mat och jätte goda ben som matte gör själv, det var lever och köttkorv i mitt ben. Det va gör gött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar