tisdag 21 augusti 2012

2012-08-21

Det var inte länge sedan jag rapporterade här, men nu har mina bröder "talat" till mig så jag svarar dom här.

Broder Woodstock undrade om jag umgås mycket med långbeningar för jag står som en pointer, ja jag umgås mycket med den sorten , men i detta fall är det helt och hållet mattes fel, OM jag står riktigt riktigt stilla som hon bestämmer, kommer  belöning - i form av GODIS och som ni alla vet är jag och (matte ) de största godisgrisarna  runt här.
 Jag tror "farbror" Nils Molin också trodde att jag mest umgås med långbeningar för han tog minsann fram måttstocken....JAG hade rätt , är alldeles alldeles lagom , så nu vet han det också, tji fick han :)

Dante , du ska var stolt över dina vackra ögon, min matte säger att jag också har "vackra och  snälla" ögon.
 Själv använder jag mina varje morgon när matte dricker sitt kaffe, då brukar jag få en liten liten bit med socker som är doppat i kaffe , gott gott.

Det var himla kul att träffa dig också Dante , hoppas vi ses någon mer gång:)// Hej då Acke

"Farbror" Nils Molin måttar......

Även jag har vackra ögon Dante....

Skönt att slänga sig i soffan efter en jobbig utställningsdag...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar