söndag 29 juli 2012

2012-07-29

Idag har lillhusse vart  här och lagt ett spår till mig vid middagstid. jag tycker att mina två hussar är ute o ränner i skogen titt som tätt nu för tiden...ja vet inte vart dom vill komma med detta, kanske se sig om själva i skogen. 
Mig gör de ABSOLUT ingenting, de här med spår blir roligare o roligare nu förtiden, FAST , om ja ska vara ärlig gillar ja de färska mer, och vem gör inte det?
 Jag brukar höra att husse säger till familjen , de är färskt (mat) till familjen och då kan jag inte fatta att han tycker att ja ska hitta en klöve  som vart frusen när jag nu hittar de där färska, och i mitt tycke  är godare . Men men gott folk...ja hörde med ett öra att han sa till lillhusse ..."va gör du på tisdag" , ska vi åka o titta på en GPS till Acke, jag har bara hört att matte behöver en sån .
 Ska bli spännande att se vad jag ska använda den till. 
För att återgå till spåret, så gjorde ja ett kanon jobb om man nu får berömma sig själv lite.
//Hej då från en trött Acke

Jag tänker INTE ge min välförtjänta klöv till Kiro....

som drar i andra ändan. ALDRIG någonsin

Han gav upp efter de att jag sagt "mitt" Men ja tycker
inte han ska deppa för det, han o matte cyklade terräng
medan ja fick "jobba"


Razz, var inte med oss i em han hade fått jobba innan vi gav oss ut.
Här apporterar han en rapphöna till mattes stora glädje..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar