torsdag 26 juli 2012

2012-07-26

Hej på er det var ett tag sedan.
Igår var det miljöträning sa husse när han tog med mig på promenad i Uddevalla. Jag var då inte den första hunden som gått på dom gatorna det kände jag med min känsliga nos minsann.
Idag var det riktigt varmt och soligt väder och då blir vi hundar slö och slappa och vill bara ligga i skuggan och sova. Husse hade lagt ett blodspår till mig idag och det gick rätt så bra tyckte husse. Han fick säga till mig en gång när jag vek av spåret för att nosa på en färsk älgskit. Ja den luktade lite för gott för att inte kollas lite extra.
Vi har precis kommit hem efter ett svalkande kvällsdopp och simtur. Jag och Razz tävlade med husse om vem som kunde ta en boll först som matte kastade ut i vattnet och det var Razz som var snabbast.
Ha det så bra så hörs vi. // Acke



   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar