lördag 25 februari 2012

2012-02-25

Matte och jag har varit i Sätila på hundutställning idag och jag skötte mig jätte bra säger en stolt matte. Så här sa domaren om mig: "" Sju månaders hanvalp, utmärkt typ, välproppetionerlig och väl kroppad, väl skuret huvud, tillräckligt utvecklat nosparti, vacker hals, stark och fin överlinje, korrekt kors, härligt förbröst, utmärkt benstomme, väl vinklad, går bra men något ostabilt bak, sträv fin päls, härligt temperament" Första placering och HP bästa valp och en fin tredje placering i gruppen. Det låter väl inte så illa tycker jag. Det var synd att husse inte kunde vara med när det gick så bra men någon var ju tvungen att vara hemma och se till sjuklingen Razz.
Ha de bra / Acke


Så här trött blir man efter en lång utställnings dag.


1 kommentar:

  1. Det är klart man är trött när man har varit så duktig flera gånger om :) Pappa, farfar och farmor hälsar och grattar!

    SvaraRadera