söndag 5 februari 2012

2012-02-05




Hej nu var det ett tag sedan. Hua va kallt det är ute nu. Jag och Razz har varit ute och busat med husse och matte tre dagar i rad nu. Vi har fått en jätte stor plan att springa på må ni tro is kallar husse det för. Vi går långa promenader på sjön som är isbelagd bakom vårat hus. Jag försöker hinna med när Razz springer men han är för snabb för mig, men jag gör så gott jag kan. Det luktar lite konstigt på vissa ställen där det har funnits små hål. Husse säger att det måste var fisk som luktar och han har nog rätt för vi pratade med en gubbe igår som borrade hål i isen och han luktade fisk. Husse hade med kameran idag så kolla in bilderna så får ni se vad  långt vi springer. Ha de bra / Acke


Långt där bort bor vi bakom träden.

Undra vart Razz tog vägen??? 

Här komma han ju. Titta va långt bort matte är.

Undra om jag ska hänga på Razz bort till matte?

Nu var dom lite närmare.
Matte kör hård träning med Razz här.


Nu springer Razz igen.

Och fort går de. Att han bara orkar!



Det var lite djupare snö här på gärdet.



Så här trötta blir vi av allt spring i snön. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar