söndag 29 januari 2012

2012-01-28

Hej på er.
Det händer inte så mycket nu för tiden det blir mest någon promenad om dagen. I fredags blev det en riktig långtur på förmiddagen med Razz, husse och lillhusse Mattias. Mattias sa att den rundan vi gick var nästan 7,5 km lång. Jag och Razz fick ju springa lösa så vi sprang nog nästan dubbelt så långt, inte jag kanske men Razz han springer ju så fort. Igår var vi hem hos lillmattes kille Andreas och hälsade på. Han har en massa får och hönor. Han har två kossor också av rasen Highland cattel en svart och en brun, dom var jätte fina men jag tyckte nog att dom luktade lite konstigt. Vi tog en liten tur i skogen för matte ville träna Razz lite. Om ni visste va det luktade  gott i den skogen. Husse sa att det fanns älg, rådjurs och harspår, men jag vet att räven hade varit där också.
Efter allt springande i två dagar har jag bara tagit det lugnt idag och slappat, de e gött må ni tro.
Vi hörs/ Acke  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar