onsdag 7 mars 2012

2012-03-08

Igår fyllde Razz 1år, GRATTIS Razz. Vi hade en annan stor tilldragelse igår också må ni tro. Husse och matte satte mig i bilen och så for vi iväg, vi åkte jätte långt tyckte jag men husse sa att det var inte så långt bara en liten bit förbi Göteborg. När vi kom fram fick jag sitta själv i bilen en liten stund medan husse och matte pratade med en annan matte. Husse kom och tog ut mig så att jag skulle få kissa lite, men det var inte så lätt för oj vad det luktade hund på det här stället. När husse hade lyft in mig i bilen kom matte och lyfte in en stor brun hund bredvid mig och sa att han heter Kiro och är min nya storebror. Storebror och storebror han är ju bara en vecka äldre än vad jag är. Kiro som matte kallar honom heter egentligen Wild Irish Roses Collin och är en Irländsk röd setter. Idag på morgonen har jag och Kiro busat i all snö som kom i natt och haft jätte kulit ihop må ni tro.
Razz den stackarn får inte vara med ännu han måste bli helt bra i sitt ben först men han gör stora framsteg så han är nog snart med oss och leker. Vi längtar både jag och Kiro.
// Acke


Full fart i snön 

Synd att du inte kan vara med Razz. Men vi får väl
se vem som är snabbast när du blir frisk.

Visst e jag en stilig setter ?

1 kommentar:

  1. GRATTIS till den nya fiiina vovven ,han är så söt ! marlene

    SvaraRadera