torsdag 13 september 2012

2012-09-13

Hej igen.
Igår klarade husse av anlagsprovet i viltspår. Jag och hussarna går på kurs i viltspår, jag kan ju redan så jag är bara med för att hjälpa mina hussar med det här. Nu ska vi ta nästa steg säger husse och träna för öppenklassen. Vi och vi jag tycker dom kan träna själva jag kan ju redan men jag får väl ställa upp så att dom lär sig någon gång. Annars händer det inte så mycket nu förtiden det är ganska lugnt. Kiro har börjat på en agility kurs med matte, undra om han kan få matte igenom en tunnel eller hålla balansen på vippbrädan, nä det går nog inte men han får väl försöka. Matte säger ju att inget är omöjligt, men jag tror nog att tunnel är omöjlig för matte. Vad tror ni???
Ha de gött nu ska jag ut och träna husse i viltspår.
// Acke

1 kommentar:

  1. Kör hårt säger brorsan W, gärna branta uppförsbackar med mycket ris

    SvaraRadera