lördag 9 juni 2012

12-06-09

Hej
Det blev en regnig utställning i Vänersborg så gräsmattorna var som små sjöar bitvis. Utställningsmässigt gick det bra, Kiro fick bra kritik fast domaren  föredrog den som var några månader äldre. Jag blev tvåa utav hanarna men det är väl helt okey att bli slagen av pappa Ares. Ares blev Bir. Här kommer min kritik:
10 mån. mycket bra typ, fin rustik, gott väl skuret huvud korrekt modell, tip topp överlinje, bra vinklar fram och bak, bra päls, fina rörelser bra steglängd lite bred fram.                               Excellent, plac 1 CK, plac.2
Jag får väl släpa med husse ut i terrängen så min steglängd blir ännu bättre för det var den som skiljde mig och pappa Ares åt enligt domaren.
Sökt om er så hörs vi. // Acke

Jag är längst fram Ares är bakom domaren.

Det här är en av mina bättre sidor.
Visst är jag stilig ?

Kiro med våran  goa matte som här visar hur ett
snyggt ekipage ska se ut. 










1 kommentar:

  1. Snyggt jobbat brorsan, nästa gång tvålar du till farsgubben ordentligt!

    Vroff på dig

    Woodstock

    SvaraRadera